Versatile Blogger Award i nešto o meni

Nepravedno sam zapustila ovaj blog, njegujući onu stranu sebe koja je zapravo prava Ja. Jer tamo ogolim dušu bez opreza a opet se ne vidi tek tako. Ovdje tako rijetko navratim a kad navratim, čitam ispočetka i žalim za vremenom koje uzalud potrošim na društvenim mrežama umjesto da svu tu energiju potrošim na ove pisane riječi. Riječi koje će nekome ostaviti neki trag, značenje kojeg vjerovatno neću biti ni svjesna. Pomislim čak, niko i ne čita. A onda me za blog igricu Versatile Blogger Award označi Mama Wal E čije tekstove baš volim da čitam i ugodno me iznenadi. A i prodrma iz neke blog-uspavanosti. Hvala ti na tome.

Sad bih trebala navesti sedam činjenica o sebi.

  • Volim cvijeće a ne znam da se brinem o njemu
  • Ne postoji baš nijedna od mojih odluka koje se 100% pridržavam
  • Svaku knjigu koju pročitam, zapišem naslov i autora. Kad se vratim na spisak, iznenadim se. Na neke bih zaboravila da nisam napisala
  • Pišem stihove. Tvrdim da bih voljela izdati zbirku pjesama. A istina je da želim da moji stihovi ožive u ritmu neke dobre muzike
  • Nedostaje mi balkon
  • Kad mi se da, mogu sve. Kuća blista, pravilno se hranim, štedim, družim se, provodim vrijeme sa porodicom… Kad ne mogu, ništa ne mogu. I sve biva suprotno prethodno navedenom
  • Vjerujem da se dobro dobrim vraća

 

A sad bih voljela da pročitam nešto i o vama. Neki su već učestvovali u ovoj igrici ali ne zamjerite ako to nisam upratila pa vas i ja označim.

 

Vila bez krila 

Zivot van grada

Krvavi leptir

Evo bloga moga

Marin Svijet

Pixel

A pravila su sljedeća:

  1. Treba da se zahvalite osobi koja vas je nominovala.
  2. Treba da nominujete do 15 bloger/ki sa wordpress platforme i obavjestite ih o nominaciji.
  3. Treba da napišete 7 činjenica o sebi, kako bi vas ostali blogeri/ke upoznali.

 

 

3 мишљења на „Versatile Blogger Award i nešto o meni

Оставите одговор

