Dvije najdraže žene

Volim ljeto. One vrele dane koji pozivaju u prirodu, pored rijeke. I one tople noći kad ti se ne spava, sjediš u dvorištu, gledaš u nebo i uživaš. A otkad sam postala majka, čini mi se da sam zaboravila da uživam, bar u čarima ljeta. Uvijek negdje bespotrebno žurim. Više neću.

Ovu godinu i ovo ljeto želim da iskoristim kao da sam svaki dan na godišnjem odmoru. Ne treba mi mnogo vremena da uradim ono što volim. Ne mora sve biti savršeno. Ne želim više da budem robot.

Dio ove nedelje sam provela sa dvije najvažnije žene u svom životu. I da me pitate koja je važnija, ne bih mogla odgovoriti. Jedna me je rodila. Drugu sam rodila ja. I sa njima želim da provedem što više vremena, onog vremena kad ništa ne radimo a zapravo radimo najkorisniju stvar u našim životima. Družimo se.

 

IMG_20160605_105854

 

Onako kako je mene vaspitala i učila moja mama, želim i ja svoju ćerku da učim. Želim joj da bude čvrsta i onda kad plače bez razloga. Da se ne boji neuspjeha ali da ga prihvati kao nešto prirodno. Da ne odustaje. Da vjeruje u sebe. Da vjeruje ljudima. Da pomaže drugima. Da se ne žali za svaku neugodnost. Da bude sretna sa onim što ima čak i dok teži višim ciljevima. Da se i sa 64 godine bez problema penje u visine i trči za unučićima baš kao što radi njena baka a moja mama. Da uvijek zrači energijom i živi život punim plućima.

 

 

 

3 мишљења на „Dvije najdraže žene

Оставите одговор

