Do Muzike mog srca

Dugo već tražim sebe. A znam gdje sam. Tamo gdje sam bila otkad znam za sebe. Volim da pišem ali ovo što čitate na ovom blogu nije taj način pisanja koji otkriva pravu mene. Stihovi su ti u kojima se kriju najskrivenija osjećanja gdje svaka riječ ima svoje značenje.

Zato sam napravila drugi blog na kojem ću sigurno biti aktivnija nego ovdje. Onaj gdje na svoj način mogu reći i ono što se nikome ne govori. Do nedavno sam stidljivo pokazivala ono što bih napisala, malo je onih koji su uopšte znali tu moju stranu ali sad osjećam potrebu da podijelim ono što mi leži ili što je ležalo na duši. Ne očekujte „wau“ stihove ali oni koji dijele istu strast, razumiju da kad srce piše, njemu je sve „wau“, samo da kaže ono što želi.

Ako želite, možete me pronaći i na ovoj stranici Muzika Mog Srca. Slobodno iznesite svoje mišljenje, i pohvale i kritike su uvijek dobrodošle.

 

Оставите одговор

