Lijep, kišni vikend

Bio je ovo dobar vikend. I pored kiše koja danima neumorno pada, raspoloženje je na visokom nivou. Ne znam zašto mi kiša ne smeta ali oduvijek je tako. Nekako me podjseća na dane djetinjstva, provedene uz toplu peć, igračke i dječije emisije, toplinu doma i porodicu koja čini osnov svega što sam danas.

Tako i sada volim kad me tamni oblaci zatvore u kući a ja gledam u svjetlo svog života, ono koje najjače sija i pitam se da li je svjesna koliko joj je lijepo, koliko je djetinjstvo lijepo i bezbrižno, bez velikih obaveza i poslova koje treba odraditi.

DSCN7220

Volim da je posmatram dok se igra. Kad odjednom zaplače, zove mamu a ja skočim istog trena pa mi onako, nevino, kaže: „Ali mama, ovo je mama“, pokazujući na neku životinjicu a ja shvatam da se zapravo samo igra i imitira. Znam da sva djeca to rade ali isto tako i svaka majka misli da je njeno dijete posebno i ponosno prepričava svaki detalj novog događaja.

Takva mi je ova nedelja. Sa brzo završenim poslovima, ručkom i svim ostalim i uživanjem koje čini smisao življenja.

Оставите одговор

