Kućne pomoćnice i pomoćnici :)

„Rad je stvorio čovjeka“. Donekle ću se složiti jer dok radim osjećam se korisnom, zdravom, vedrom. Čim se malo ulijenim, ne mogu da se pokrenem ni za najmanju sitnicu, ne da mi se ni čučnuti da dohvatim papirić sa poda. Ipak, kad pogledam generacije unazad, ne bih voljela živjeti u tom vremenu. Svaka čast toj snazi i strpljenju ali nekako više volim odvojiti vrijeme za sebe, ma kako bi u njihovim očima to izgledalo sebično. Moja svekrva još uvijek veš pere na ruke. Ne sav veš ali mnogo toga, nešto da se ne ošteti, nešto da čuva mašinu, nešto jer joj je dosadno. A mnogima je mašina za pranje veša bila pravo otkriće i radost. Ne kažem da njoj nije ali ostalo je to nešto, od onih vremena kad je prala napolju, na izvoru hladne vode.

Kad sam bila mala, nisam voljela ništa u kući da radim. Kad su me pitali šta ću kad se udam, ponosno sam odgovorila da ću imati kućnu pomoćnicu. I imam je. Više njih. Mašina za veš, mašina za suđe, pekač za hljeb, no frost frižider, internet sa svim mogućim uputstvima za lakšu organizaciju. Vjerovatno nismo ni svjesni koliko smo sretni sa svim tim aparatima. Godinu dana smo skupljali novac za mašinu za sušenje veša. I konačno je i ona tu. Ono sa čim se borim zimi, veš kome treba tri dana da se osuši a onda peglanje i već stiže nova tura. Ti problemi su prošli. Nedelja je a moja korpa je prazna, sve suvo i ispeglano, spremno za novu radnu sedmicu. Olakašavam sebi koliko god mogu i ne želim da mislim da sam zbog toga lijena ili loša domaćica. Dobro sam onoliko koliko je to mojoj porodici potrebno.

Mislim da čovjek/žena treba da radi ali ne i da bude rob. Želim da uživam u ovoj prelijepoj jeseni, da šetam, da hodam po suhom lišću i smijem se kao malo dijete jer i moja djevojčica uživa. Ne želim da joj komšinica bude draža od mene jer ona uvijek nađe vremena da se poigra sa njom. Želim da budem prva kojoj će prići kad nešto želi. I jesam to. Danas me zove da plešemo, kažem joj da ću doći čim napravim ručak. Na njeno: „Dodji, moji te“ sve sam ostavila. Pa to „moji te“ me je oborilo s nogu snažnije nego one lude tinejdžerske ljubavi.

Ručak za koji minut, suđe u mašinu i šetnja jer imamo sat više za sebe. I to je taman onaj jedan sat koji mi nedostaje svakog dana.

12 мишљења на „Kućne pomoćnice i pomoćnici :)

  1. Imam ih i ja, kućne pomoćnice koje operu i osuše veš i suđe 🙂 i ne bi ih mijenjala ni za što. Koliko sam god bila skeptična da će sušilica veša progutati puno struje, uopće nije tako, da ne kažem da sam prorijedila peglanje za više od pola :D, zlatan bio dan kad smo je nabavili.
    Jedino, neki dan sam se našalila mužu da bi bilo super kad bi netko mogao umjesto nas kuhati i servirati nam fine ručkove i večere (kao u dvorcu), a on mi se slatko nasmije i kaže da mu se nekako čini da se to neće dogoditi. Al ja ću i dalje sanjati 🙂
    Slažem se s tobom da se raditi treba, puno i često ono što volimo, a manje ono što nam nije drago, a netko može obaviti umjesto nas.

    • A ja cu sanjati o nekoj samopeglajucoj spravici jer mi je to najomraženiji posao. Meni u kuhinji pomaze pretis lonac, brzo i ukusnije mi sve bude.
      Sto se tice susilice, i ja sam bila protiv bas zbog potrosnje struje ali vidjecemo, tek sam je prvi put koristila.

    • Ja sam vec zadovoljna. Danas smo krenuli u setnju i gledam sta cu curici obuci pa se iznenadih kad sam ugledala trenerku koja je juce bila prljava. Uspjela sam je i oprati i osušiti za dan. Odnosno, moje pomoćnice ali to je to 😉 Drzim ti fige da je i ti sto prije kupiš

  2. Sjajan tekst. Nasmijah se ovom da svekrva cuva masinu. Kao da ce masini nesto biti od robe. 🙂 Eto, to su te starije generacije. Nisu oni imsli sve to na dugmad kao sto mi imamo danas. Mi opet zivimo neki drugi, ubrzaniji dio zivota i sve nam je to bez obzira tesko. Mislim, puno je ugodnijih i lijepsih stvari za rad od kuhanja, peglanja i ciscenja…ali, eto, mora se obaviti. Da imamo love, ja bih definitivno imala zenu za sve. Ha-ha! Pogotovo onu koja kuha. 🙂 Ja bih samo pisala i bavila se djetetom. Ovako pisi, pa skokni u kuhinju, pa skokni u setnju, pa natrag za komp., pa se dignes i ides prat pod jer je prljav. Stresno! Ja sam majka koja je doma. Umjesto da sam opustena, mislim da bi mi bilo izvrsno da sam na nelom poslu. Zena koja je doma sve to vidi i nekako osobno shvaca.Nasmijala sam se Mirninom komentaru da bi ona kao u dvorcu da joj skuhaju i serviraju. 🙂 I ja bih tako. Ne znam sto je to…moja svekrva glanca, sve joj je kao po spagi. Ja to smatram cistim gubitkom vremena. Mislim, nema ona vise malu djecu, tko ce joj zaprljati. Kod nas je kaos. Ocistis, do popodne isto. Pa strasno!!! 🙂 Rahela

  3. Draga aprilia, ja sam se preporodila otkako sam nabavila parnu stanicu, veš popeglam upola brže nego prije (barem ovo malo što moram peglati nakon sušilice).
    Nego zanima me za pretis lonac, kako znaš kad je nešto kuhano? Čitala sam oprečne komentare, neki kažu da im jelo nije fino kad je spremljeno u tom loncu, drugi su oduševljeni. Pitam jer sam i sama razmišljala nabaviti ga, ali su me zbunili ovi što su pisali loše o njemu.

    • To je i mene mučilo prije kupovine. Imam uputstvo na kome piše šta se koliko kuha od momenta kad dostigne određenu tačku ključanja (kod mene zapišti) ali ja uvijek produžim još desetak minuta. A i prvih nekoliko puta sam promašila, sad sam već iskusna pa znam koliko čemu treba, sigurna sam da ćeš i ti znati.
      Meni je sve mnogo ukusnije. Vjerovatno je to jer svi sastojci ostaju u loncu, tj.hrani, ne isparavaju. I zaista sam zadovoljna.

  4. Svake godine pravim listu prioriteta, a ovog januara će se na njoj u vrhu naći mašina za pranje sudova. S obzirom da još uvek otplaćujemo prvu stavku sa ovogodišnje liste, biću zadovoljna ako je dobijem za sledeću Novu godinu, ali bolje ikad nego nikad 🙂
    I ozbiljno se nosim mišlju da jednom mesečno unajmim ženu da mi pomogne oko generalke u kući. Ja ne znam kako vi sve postižete, ali meni redovno ostaju prozori neoprani, zavese neočišćene (imam one trakaste za zaludne bez posla), a o prašini neću ni da trošim reči.

Оставите одговор

