Lijep vikend i poremećeni planovi

Nikako da naučim da život nije list papira na kome ispišeš kako ćeš da živiš i praviš korak po korak. Nikako da naučim da se nosim sa promjenama planova, da upadima i ispadima koji cijepaju taj list po kome sam ispisala sve svoje planove.

Juče sam ostvarila sve što sam željela. Dan prelijep, šetnja uz brdo i današnja upala mišića, svjež vazduh. Čak i kućni poslovi obavljeni na vrijeme, po planu. Danas – slobodna, samo ručak kao obaveza. Dan ponovo lijep. U planu pravljenje ručka i beskrajna igra vani sa najdražim malim bićem. A Ona, kao meni u inat, neće da izađe. Postavim joj ultimatum, ili vani ili na spavanje. U momentu zatvara oči i pravi se da spava. Izađemo, ona se vraća. „Kano mi“. Hladno joj.

I ručak se odužio. I neplanirani gosti došli. Meni se oči zatvaraju od umora i ljutim se na sebe zašto danas nisam odmorila ni deset minuta kad sam zaista mogla naći vrijeme za to. Šporet, sudoper, Ona. To sam samo radila cijeli dan i vrti mi se u glavi. Ljutim se jer nisam odvojila vrijeme za sebe, nisam pisala ništa, nisam čitala. Nisam bila sama sa sobom. Plan mi se izjalovio  i odmah sam ljuta. A zapravo, nemam razlog da budem ljuta. Nije onako kako sam mislila da će biti, pa šta!? Evo, našla sam pola sata vremena da ipak uradim ono što sam danas htjela i čemu ta ljutnja u meni.

„Život je ono što se dešava dok mi pravimo planove za život“ – tačno je tako.

2 мишљења на „Lijep vikend i poremećeni planovi

  1. Draga Aprilia,

    Tocno te razumujem. Znam da je tesko postici da ide sve po planu, no dijete (djeca) iziskuju puno naseg vremena i energije i ja potpuno rwzumujem zasto si ljuta kad ne uspjevas odvojiti vrijeme za sebe i raditi sto volis, bes obzira sto ces za to isto odvojiti vrijeme u neko drugo vrijeme. xxx Rahela

Оставите одговор

