Dijete u igraonici i mama za laptopom

Dogovorim se juče sa prijateljicama da odemo na kafu. Sve tri sa malom djecom, uzrasta držanja za suknju, hvatanja sa tobogana i trčanja za njima. Gdje otići? U parku prevruće a, ruku na srce, kakva bi to kafa bila!? Kafić? Koji kafić, onaj u kome bi nas izbacili sa prvim rušenjem čaša? Na kraju, odlučismo se na igraonicu, ono mjesto koje sam uvijek sa nekim podsmjehom gledala. Moje dijete u igraonicu neće! Neće, malo sutra.

DSCN7202 - CopyUšle one, moja se naravno vraćala po stotinu puta da uđem i ja sa njom ali srećom, oslobodila se brzo. Igraonica puna djece, mama je odjednom postala nebitna a osmjeh i radost probijaju staklo. Sjedim tako, odlutala u mislima dok njih dvije polemišu o pelenama i pade mi na pamet luda ideja. Da mi je sad računar. Ma neki komad papira samo da nešto zapišem.

Jesam li luda, nemoralna mama jer sam pomislila kako bih mogla ovako jednom sedmično. Ali, doći sama, pustiti je da igra sa djecom, ponijeti laptop i kuckati do mile volje. Čitati, pisati, smišljati, razmišljati. Sama. Uz poneko njeno „Vidi mama“ dok mi se teta smješka i pokazuje da je sve u redu. Ona je tu, ja sam tu i svaka od nas radi ono što voli. Obe smo sretne. Sat vremena, svaka u svom svijetu, jedan dan u sedmici.

Spomenuh mužu, nije rekao da sam poludjela. A ja jesam. Šta vi mislite? Zaista me zanima me šta biste pomislile kad biste u igraonici vidjele mamu sa laptopom i kafom na stolu dok joj se dijete igra sa nekom polupoznatom tetom i drugom djecom. Mogu li zbog toga biti loša mama? Slobodno budite iskreni…

11 мишљења на „Dijete u igraonici i mama za laptopom

    • Volim tu tvoju iskrenost :). Meni je ideja pala na pamet jer kod kuće ne mogu da pišem, odmah ona hoće da kucka, kad zaspi i ja sam već gotova i jednostavno nikako da dođem sebi. Treba mi vrijeme samo za sebe, osjećam da pucam. A najtužnije je to što, i kad se ne bih dvoumila oko ovoga, vjerovatno ne bih ni ostvarila jer, ne bih našla vremena 😦

  1. Zašto bi bila loša mama? Tvoje dijete će uživati igrajuć se s drugom djecom, iskakat će se, a ti ćeš napraviti nešto što tebe veseli, i što će ti, budimo realni, jednom možda početi donositi neki prihod. Mogli bi se naći neki koji kažu da smo nemajke jer kod kuće pustimo djecu da se sama igraju dok mi tipkamo i pišemo o onome što je naša strast. Dakle od mene samo like za ideju:)

    • Hvala Mirna. Pa i jeste tako, i ono što kod kuće radimo za sebe, može biti povod za mišljenje da nismo dobre majke. Kod kuće se dijete igra samo (bar moje), stalno me vuče za rukav jer joj je dosadno i naravno da sve ostavim (pa čak i ručak) i igram se sa njom. A vjeruj mi, treba mi moje vrijeme. Ovih par dana nekako uspijem da se izvučem ali neće to trajati.

  2. Nikako loša mama! Ni da pomisliš to!
    Odvešćeš dete negde gde će biti srećna, gde će upoznati nove drugare i gde će se igrati i biti aktivna. Ja na to gledam ovako: kada bi mi mame radile samo ono što je dobro za decu, za nas same nam nikada ne bi ostalo vremena, tako da je dobro s vremena na vreme napraviti takav kompromis.
    Mnogo bolje nego da joj utrapiš telefon u ruke dok završavaš kucanje (znam, ima mama kojima je telefon jedini spas za pet minuta slobode, ali ja baš nikako ne volim te mobilne telefone, što zbog higijene, što zbog zračenja). I mnogo bolja opcija za predstojeće hladne dane je igraonica, nego kafić.

    • Ni ja ne volim telefone u djecijim rukama ali svaki roditelj pronadje neki svoj metod.
      Moja djevojcica ne ide u vrtic, u ulici nema djece njenog uzrasta. Jos uvijek drustvo nalazimo u parku ali kad pocnu kise i hladni dani, necemo imati gdje osim u igraonicu ako hocemo da se druzimo

Оставите одговор

