Zasto vise ne volim ljeto!?

Vise mi ljeto nije omiljeno godisnje doba, kako sam pisala u leksikonima svojih drugarica. Presla sam tridesetu (uh, kako zvuci), dobila dijete, muza i gomilu obaveza za koje, do prije tri godine, nisam ni znala da postoje.

image

Ljeti sam isla na bazene, uvece izlazila, ponosna na svoj preplanuo ten za koji mi mnogi nisu vjerovali da nije rezultat przenja u solarijumu. Bilo je veoma vazno imati bijelu haljinu, onu na koju sam ove godine zaboravila i u njoj se prosetati gradom, ne bi li me vidio neki on, tada drag mom srcu. Vikendom bih sa prijateljicama zapalila van grada, negdje uz rijeku, uz glasnu muziku i beskrajan smijeh (onim sa kojim vise ne mogu da pricam jer smo nadglasane sitnim glasicima i novootkrivenim rijecima).

image

Sada ljeto izgleda potpuno drugacije. 2012. sam se udala, bas  u sred ljeta i najvece vrucine pa je proslo u pripremama za zajednicki zivot i navikavanju na isti. 2013., dva dana nakon godisnjice braka, dobili smo nasu Nju i naravno, vrucina nas je zadrzala u kuci taman do izlaska iz babina. 2014. je bila kakva je bila, nazalost. Kisna i, za mnoge, pogubna. Ove godine, konacno vidjeh i more i to tek na kraju ljeta.

image

A do tada, vrucine i sparine su mi oduzimale svu snagu tako da sam od jula do kraja avgusta bila kao robot, jedva rucak da sam nekad skuhala, peglanje nisam mogla ni da zamislim a ni usisavanje. Dosla bih kuci u pet, preuzela dijete koje ni po koju cijenu nece da udje u kucu jer vani je pijesak, sjedila bih tako sa njom i igrala se ili pila kafu od pijeska, ponekad u odjeci u kojoj sam i dosla s posla i kad bih je vec mogla nagovoriti da udjemo, u kucu bi se uvukla nepodnosljiva  sparina da mi se nije ni ulazilo. I kad obavimo sve neophodne rituale pred spavanje i zaspi(mo) ja bih mogla nesto uraditi u kuci ali, kao sto rekoh, vec sam i sama  zaspala. U neznanju.
Sa dolaskom svjezijih dana pocela sam da disem. Dosadilo mi je ljeto. Odlasci na bazen poslije posla, noci gledanja u zvijezde, nepostojanje brige za sudjem i ostalim poslovima. Dosadilo mi jer toga vise nema. Zato vise ne volim ljeto.

image

P.S. Buduce supruge i mame, ne dajte da vas zastrasi ovaj tekst. Samo sam htjela reci da mi je jesen omiljeno godisnje doba, mjenjam odgovor, vracajte leksikone

4 мишљења на „Zasto vise ne volim ljeto!?

  1. Ocigledno se menjamo sa godinama: sto silom sto milom 🙂 . Neke stvari koje su me ranije zanimale odavno me ne interesuju, a pojavila su se neka nova interesovanja ili cak vracanje na hobije iz detinjstva. A leto ni meni vise nije favorit – em su vrucine (vlaga narocito) preterane, em vise nemam vremena da u njemu uzivam na isti nacin kao shkolarac. Prolece i jesen su mi, cini mi se, ipak (oduvek) bili blizi srcu ❤ .

  2. Ja ti nešto nisam osoba za sunčanje na plažama i tumaranje po bazenima, tako da za leto ne hajem mnogo po tom pitanju. Na more nisam išla baš dugo i onda smo počeli da idemo redovno kad smo dobili ćerkicu.
    Sada mi leto odgovara jer je dan dovoljno dug da stignem da odradim dobar deo onoga što sam planirala. A opet, noći su dovoljno tople da se na terasi pročita po neka knjiga ili odgleda film na laptopu kad je velika vrućina.
    Ja mnogo više mrzim zimu, koja me zbog hladnoće otera u krevet već oko devet. I taman mislim odgledaću sad ovaj film, a topli jorgan me uspava već posle petnaestak minuta.

Оставите одговор

