Nema naslova

Prošla su više od dva mjeseca otkako sam obećala sebi da će biti drugačije. Ali, ne ide. Ne ide čak ni trenutno jer svaku otkucanu riječ prati po još nekoliko slova otkucanih malim prstićima uz neku, meni, nepoznatu pjesmu. Samo Ona zna šta znači „Beeeb beb bebbe dede dadaaaa daaa, uuuu, eeeee“. Ponekad bih voljela da ne radim, možda bih onda imala dovoljno vremena za sve, dovoljno za Nju, sebe, kuću, porodicu, prijatelje. Ovako se samo vrtim u krug i pokušavam sve da postignem a na kraju, ne postižem ništa.

Ponekad, uhvatim se papira i olovke pa zapišem sve obaveze i mnogo mi je lakše tih dana a kad se nagomilaju, ne pomaže ništa. Veš na jednoj strani sobe, suđe na drugoj a nas dvije u sredini, igramo se lutkama. Ni toj igri a ni Njoj ne mogu dovoljno da se posvetim jer sam uvijek u nekom grču, u saznanju da moram uraditi nešto drugo. I takav haos u kući prelazi u moju glavu pa stvara nervozu i meni i ljudima oko mene. Možda će je stvoriti i nekome ko ovo pročita ali meni je lakše da napišem. Pisanje je moj izduvni ventil a sada ni za to nemam vremena.

Ipak, kad se dan završi i kad se poslednjim atomom snage spremam za spavanje, čujem Nju kako diše i mirno spava. Tada sve nestane. Nije me briga ni za paučinu ni za prašinu ni za suđe jer znam da je Ona sretna. Vrijeme koje sam posvetila njoj umjesto kući, kasnije ne mogu da iskoristim. To vrijeme moram da iskoristim baš sada i svakog onog trenutka kad Ona traži da sjedim pored nje dok se igra, da „pijem kafu“ sa njom, da šetamo, da se družimo.

I onda shvatim da ću vremena za sebe imati na pretek kad Ona odraste pa mi i nije žao što ga sada nemam.

4 мишљења на „Nema naslova

Оставите одговор

