Dobro jutro

Nedeljno jutro. Onakvo kakvo sam dugo čekala. Zima kuca na prozor a u toplom domu odzvanja dječiji smijeh, igračke razbacane na sve strane… Posmatram je i kao da tek sad vidim koliko je porasla, koliko vrijeme brzo prolazi a da to i ne primjećujemo.

Prošle godine u ovo vrijeme, nije još ni sjedila. Ni okretala se. Samo je tražila pažnju, da joj pričamo, da pjevamo. Sad brblja, trči, penje se gdje god stigne, traži da se igramo konjića (tata je, naravno, konjić), računar joj je omiljena (nedozvoljena) igračka, „sis“ joj je omiljena hrana, raduje se čim joj obučemo jaknu, zna gdje ćemo…

Iz dana u dan, učimo. Ona od nas i mi od Nje. Mislila sam da ću biti strožija. Da neću dozvoljavati mnoge stvari. Jutros je odmotala cijelu rolnu toalet papira. Smijeh i radost zbog tog novog otkrića bili su dovoljni da se i ja nasmijem. Da je ne prekidam. Otvara i zatvara ladice. Dopustim joj i to ali joj se pridružim, da čuvam te male prstiće.

Kažu mnogi da žena vremenom gubi strpljenje i da je bolje da djecu rađa mlađa. Ja sam rodila u 29. godini. I imam više strpljenja nego što sam imala sa dvadeset. Nisu godine važne već naša spremnost na obaveze i odricanja. Sa dvadeset sam imala neke druge preokupacije i ponovo bih isto uradila.

Prije dvije godine mogla sam da pišem kad god poželim. Sada ne mogu. Sada čekam pravi trenutak. I dočekah ga ovog lijepog, nedeljnog jutra dok se pored mene igraju dva najdraža bića.

Idem da im se pridružim…

6 мишљења на „Dobro jutro

Оставите одговор

