„Šta će ti troje djece!?“

Iz nekog razloga ljudima je čudno kad kažem da želim imati troje djece. Naravno, ako mi priroda dozvoli, tu želju ću sprovesti u djelo. Tako sam planirala još od djetinjstva jer imam i brata i sestru i oboje imaju po troje djece i bilo bi mi žao da moje dijete ima samo jednog brata ili sestru ili, još gore, nijednog.

Ono što me je potaklo da pišem na ovu temu jesu (glupi) komentari i pitanja na vijest o trećem djetetu moje kume. Poznajemo se od 12. godine i otkad se udala govorila je da planiraju bar troje djece. Prvo su dobili djevojčicu, pa nakon nekih problema i drugu djevojčicu. Ponovo su nastupili slični problemi ali je prije manje od mjesec dana postala majka i jednog dječaka.

Pogađate, komentari su ovog tipa: „Ah, to su oni htjeli dječaka pa zato su išli na treće djete“, „Šta, omaklo im se!?“ i slično. Naježim se kad to čujem. Ona je samo primjer. Takvi su komentari  za sve parove koji imaju trojeili više djece. Ako je prvo dvoje istog pola, onda su htjeli suprotan pol. Ako su različitog, onda im se omaklo. Ni slučajno nisu dobili treće dijete zato što tako žele.

Ja sam treće dijete. Neki se ne ustručavaju da kroz šalu kažu da sam se „omakla“ roditeljima, posebno zato što sam 10 i 12 godina mlađa od sestre i brata. A zapravo sam željeno i planirano dijete. I ništa mi nije nedostajalo, naprotiv.

Tako se i meni čude. Šta će mi troje djece!? Kriza je, zaboga! Kao da sam rekla da ću kupiti tri haljine pa šta će mi ta treća kad imam dvije. Ja ne osuđujem one koji žele jedno ili nijedno ili desetero. Bilo bi lijepo kad bismo svi mogli ostvariti svoje želje ali svoje a ne tuđe, u tome je sreća. Društvo je sklono tome da određuje šta je ispravno a šta ne pa ako neko ima samo jedno dijete, često ga pitaju kad će drugo (iako taj neko možda ne može imati drugo, o tome se ne razmišlja). Ako nema djece, takođe slijede pitanja šta čekaju. Ako već imaju dvoje, pa stvarno, šta će im treće? I ja se pitam!!! Mora da sam svojima višak 🙂

 

 

2 мишљења на „„Šta će ti troje djece!?“

  1. Ljepi pozdrav,ovdje se pronadjoh.Dijelimo istu zelju,i ja zelim troje djece,to mi je nekako,super fantasticno ❤ i to je moje misljenje…ali da se nadovezem na neugodna pitanja i tudja misljenja,tu kraja nema.Kad sam se udala(vrlo rano sa 20),svi su mislili da sam trudna,e kad nije rastao stomak,poslije godinu dana je bilo pitanje sta cekamo,rodila prvo dijete,proslo 3,5 godine…a sta sad cekamo za drugo?? ostanem trudna sa drugim..pitanje a jeste to planirali ili se slucajno desilo o.O … rodila drugo prije 2 mjeseca,u prvim danima babina kad ti nije to tebe 🙂 a morate,morate i trece,cetvrto…mislim ljudska nekultura nema granica,i moja mama mi je dala jedan dobar savjet: "Kad te neko pita neko neugodno,privatno i intimno pitanje,ti mu odgovori pitanjem,a zasto ti to mene pitas? i vjeruj mi nikad te nece pitati nesto tako.
    Oprosti ja se raspisah,ali ponijelo me 🙂

Оставите одговор

