Mama detektiv

Uvijek sam bila ponosna na svoju mamu. Kao dijete sam mislila da ona sve zna i moze, uvijek je radila i muske i zenske poslove jednako dobro. I nikad joj nije bilo tesko niti je nesto boljelo. Sad, kad vise nisam dijete, znam da se zapravo nikada nije zalila na bol ili umor kao sto se ni sada ne zali. A itekako su prisutni.
I danas sam ponosna na nju. Pored svih poslova koje mora i ne mora da obavlja pronalazi vremena i za surfanje internetom. Kako redovno prati moj blog u Blogogradu, nisam se iznenadila kad je rekla da je citala nove tekstove, mada me zbunilo sto ne spominje pjesme. A ona je, zapravo, pronasla ovaj blog. Kako, to je misterija.
Kaze da je citajuci stil izrazavanja, pomisljala da sam to ja a onda su joj neke cinjenice u tekstovima to i potvrdile. Potvrdio je vjerovatno i moj izraz lica i zbunjenost kad mi je to rekla.
Ponosna sam na nju sto u 62. godini koristi racunar, laptop, mob.telefone kao da joj je 20. Bez teskoca prihvata novu tehnologiju i tempo zivota.

Draga mama, kad ovo budes citala, vjerovatno ces vec pojesti prve kiflice svoje najmladje cerke i najstarije unuke pa samo da ti porucimo da smo u kuhinji napravile haos ali nista nismo razbile niti prosule.

image

Recept za kiflice drugom prilikom.

Једно мишљење на „Mama detektiv

  1. Повратни пинг: Nije lako biti mama | kutakzamisli

Оставите одговор

