(Pre)zaposlena mama

Nisam vjerovala da necu imati vremena za blogovanje. Pocela sam da radim i mislila sam da sam ja ta koja sve moze. Mjesec dana ranije ispitivala sam drugaricu o nacinu organizacije i rekla mi je da na kraju kuca trpi. Kod mene je sve islo glatko prve sedmice. Kuci sam u pola pet, rucamo ono sto sam spremila prethodne veceri, igramo se, setamo, mazimo do devet. Kad Ona zaspi, ja spremam kucu, ves, rucak i sve ostalo i to je uglavnom do iza ponoci. I trajalo je punih sedam dana. Puna energije, volje, elana…
A onda me polako stizao umor. Cesto sam posezala za racunarom u zelji da citam i pisem ali nisam imala snage. Kad sve obavim, glava sama pada. Shvatila sam sta je htjela da kaze moja drugarica. Ako kuca ne bude trpila, trpjeces ti.
Onda sam sebi zacrtala da sve sto imam uraditi mogu do deset pa  od devet do deset malo pozurin i opet stignem. Do pola jedanaest da budem spremna za krevet a onda pred TV, racunar, knjigu ili stvarno u krevet, kako mi odgovara. I mnogo bolje funkcionisem i osjecam se bolje otkad to praktikujem.
Kuca trpi ali Ona je zadovoljna, mama je stalno uz nju a to mi je najvaznije.
Pozdravljam vas do iduceg slobodnog vremena.

Једно мишљење на „(Pre)zaposlena mama

  1. Ne brini…organizacija čini čuda. Evo mog predloga u vezi kuvanja: neka jela mogu da čekaju u zamrzivaču, tako da kada kuvaš nešto – skuvaj duplo i ona druga polovina će ti biti spas nakon nedelju, dve… Ja sada (nakon godina usavršavanja tog dosadnog i obaveznog posla) kuvam nedeljom za celu sedmicu: sve ono što može stajati u frižideru ili zamrzivaču. I onda imaš i ručak i vreme… Probaj.
    Pozdrav!

Оставите одговор

