Promocija knjige „Ulicama Blogograda“ i moj povratak na posao

Pisala sam o Blogogradu i Blogograđanima, spominjala promociju knjige i radovala joj se kao malo dijete. Unaprijed sam sve pripremila, sredila auto (dobro, muž je to odradio), izvadili pasoš za malu curu i obezbjedili smještaj jer putujemo iz Banjaluke u Beograd sa bebom od 11 mjeseci. Međutim, promocija je zakazana na datum mog prvog radnog dana koji ne mogu izbjeći. I mnogo mi je žao.

Za sve vas koji ste zainteresovani, 21.06.2014. u 19h, prostorije biblioteke „Milutin Bojić“, ogranak Hadžipopovac, Primorska 22.

 

————

Spomenuh svoj prvi radni dan. Da, počinjem da radim. Nakon što sam pola godine uživala (ali, bukvalno uživala) u trudnoći, pričala sa svojom bebom, mazila stomak, pisala, čitala… i još skoro godinu (još više) uživala sa svojom malom ljubičicom, gledala je kako raste, kako iz dana u dan postaje svjesnija svijeta oko sebe, kako uči, savladava prepreke, doziva mamu i tatu, pažljivo bira kojim putem će doći do željene igračke… nakon svih tih čari majčinstva, počinjem da radim. I ne znam kako ću.

Znam. Kao i sve ostale žene. Kako moram. Ali, kako da ostavim ovo svoje čedo kad mi se tako slatko smije. Ili, još gore, kad me tužno gleda dok se udaljavam iz vidokruga, pa krene za mnom ili se rasplače. Nema mi ljepšeg osjećaja nego kad se budi pa počne da kmezi a ja legnem pored nje, ona se blago nasmješi, zagrli me i nastavi da spava.

Svaki dan joj pričam koliko je volim, objašnjavam joj da ću raditi, da će joj biti lijepo sa bakom, da će mama doći brzo i ići ćemo u park. Nije baš da je zainteresovana ali nekako osjećam da znači to što joj pričam. Možda ne razumije riječi ali vjerujem da razumije osjećaj.

 

3 мишљења на „Promocija knjige „Ulicama Blogograda“ i moj povratak na posao

Оставите одговор

