Raditi onako kako želiš a ne kako ti društvo nameće

Nemila dešavanja koja su pogodila cijelu naciju, podstakla su me da razmislim o svom životu. O životu uopšte. Koliko sebe dajemo i u koje svrhe i koliko zaista živimo!?

Danas imaš sve ali ne znaš kakvo će biti sledeće jutro. Nije ovo pesimistički stav, naprotiv. Baš zato što ne znamo šta se krije iza sutra, zašto da ne uživamo danas i svaki dan.

Stalno se vraćam na kućne poslove, valjda zbog nekih ljudi iz okoline koji me bombarduju informacijama koliko su posla odradili, kako su se umorili, nemaju vremena za sebe. To me toliko izluđuje da mi često dođe da kažem: „NE ZANIMA ME!!!“ ali kultura mi ne dozvoljava.

Ja nisam tip koji odmah iz kreveta ide u kuhinju. Zapravo, idem ali da napravim kafu. Onda, uz lagano, pijuckanje, nešto pročitam, napravim plan rada i kuhanja za taj dan i tek onda sam za društvo (inače, prvu kafu najviše volim piti sama). Plan rada se sastoji od onog što se mora i onog što se voli. Ako je dan lijep i raspoložena sam za šetnju ili odlazak u grad ili goste, onda ništa neću da radim. I ne grize me savjest zbog toga.

Ne grize me savjest ni kada imam gomilu veša za peglanje i imam vremena ali nemam volje i odustanem. Prozori su taman za pranje ali zbog kiše koja padne baš svaki dan bar po pet minuta, nema smisla da ih perem.  Ne opterećujem se ni travom oko cvjeća koju treba počupati, niti vešom koji od juče čeka da ga pokupim. Suđe mogu oprati i večeras, ne moram odmah. Nikad se nisam ni opterećivala ovim stvarima a ne živim u prljavoj kući i biću dobar primjer svojoj djeci, to sam sigurna.

Važno je biti uredan ali ne toliko da uveče padaš od umora da bi sutradan sve ispočetka. Žena uvijek ima šta da radi i ako se vodimo tom definicijom, nikada nećemo stati. Ali, žena ima pravo i da radi i ono što voli. Ako su to kućni poslovi, čišćenje, sređivanje, kuhanje… i to je OK ali sve dok ne smatra da sve žene moraju biti kao ona. I dok ne smara druge svojim poslovima.

Poslije ovih nemilih događaja, još više sam sigurna da radim pravu stvar. Živim svoj život onako kako ja želim. Igram se sa djetetom umjesto da operem suđe. Bože svašta…

Оставите одговор

