Blogograd, mjesto pod suncem lijepih riječi

Volim da pišem otkad znam za sebe, to je moj način da se izrazim. Nekad i nema smisla sve što napišem, nekad je tako očigledan a nekad ga shvatam samo ja. Možda to i ne radim tako dobro ali radim iz srca.

Postoji jedno mjesto u ovom virtuelnom svijetu na kojem znam da sam kod kuće ili, kako bi neki rekli, svoj na svome. Kako sam se našla u tom društvu, ni sama ne znam ali sam ponosna što mogu reći da pripadam krugu ljudi koje smatram vrhunskim pjesnicima i piscima (iako sebe takvom ne doživljavam).

„Šta to Blogograd čini posebnim u odnosu na ostale? Nije li to samo kap u moru sličnih blogova?“ – pitaćete se. I ja bih se pitala. Poseban je odnos koji postoji među njegovim članovima, stanovnicima ovih ulica. Mnogi se poznaju lično ali su ta poznanstva nastala iz Blogograda a ne Blogograd iz njih. Kod nekih se rodila i ljubav. Poseban je i rezultat rada ovog grada. Ovih dana radi se na knjizi „Ulicama Blogograda 2014“ dok je u toku štampanje knjige „Hotel izgubljenih misli“. „Ulicama Blogograda 2014“ je treća knjiga takve vrste koja je nastala zajedničkim trudom i ulaganjem (neki su, naravno, mnogo više uradili od drugih i hvala im na tome).  Promocija obe knjige biće održana (vjerovatno) u maju, u Beogradu, lokaciju i sve detalje ću objaviti čim budu dogovoreni.

 

Blogograd-korica

Korice knjige „Ulicama Blogograda 2012“

Zato mi je Blogograd poseban. Koliko virtuelnih mjesta posjećujete a da od njih dobijete realne rezultate? Nije lako stvoriti knjigu. Posebno ne na ovaj način, na daljinu i bez materijalne koristi. Ipak, korist koju dobijamo je mnogo veća od one koju možete platiti, nju osjećate.

Ovaj blog, Kutak za misli, mi je upravo to. Mjesto gdje se nalaze moje misli. Moja ulica u Blogogradu je mjesto gdje izražavam svoja osjećanja, trenutna, prošla, buduća…

 

Pozivam vas da se uvjerite koliko velikih ljudi ima na jednom mjestu, ljudi koji imaju šta da kažu na najljepši mogući način…

 

BLOGOGRAD

 

3 мишљења на „Blogograd, mjesto pod suncem lijepih riječi

  1. Повратни пинг: Promocija knjige „Ulicama Blogograda“ i moj povratak na posao | kutakzamisli

Оставите одговор

