Rižoto sa gljivama

Ne znam kako bih opisala svoju „ljubav“ prema kuhanju. Nekad mislim da bih, sa uživanjem, sate mogla provesti pored šporeta spremajući razne đakonije a nekad sam ubjeđena da to mislim samo zato što nemam toliko vremena da bih to sprovela u djelo. Ona postaje sve zahtjevnija što je i normalno za bebu od 8 mjeseci ali, kako nisam znala šta me zaista čeka, mislila sam da druge žene pretjeruju i da se sve može stići pored male bebe. Teško. I sad koristim vrijeme dok ona spava.

U takvim uslovima, tražim najjednostavnije i najbrže recepte za ručak pa naletih i na ovaj. Gospodin Muž posti srijedom i petkom (on je htio cijeli post ali ja nemam snage, volje, vremena… da pravim jedan ručak u toku dana a kamoli tri pa smo kompromisom došli do srijede i petka) i juče je na meniju, pored posne supe i neke salate, bio rižoto, vrlo jednostavan, recept ukraden iz novina i malo izmjenjen a sličice moje.

Sastojci:

šolja riže

350 gr. šampinjona

3 paradajza ili 4 kašike sos paradajza

3 struka mladog luka

so, biber, origano,

mediteranska mješavina,

ruzmarin i ostali začini po želji.

Na ulju kratko propržiti sitno sječen mladi luk (i zeleni i bijeli dio) pa dodati gljive sječene na kockice. Kad porumene, dodati isječen paradajz, začiniti i dodati rižu. Zaliti vodom, tek toliko da je sve u vodi ali da nema viška pa po potrebi dodavati još vode.  Kuhati na laganoj vatri 10-tak minuta i skloniti. Vode bi trebalo ostati toliko da je riža može upiti pa nemojte servirati odmah.

– od začina ne morate koristiti sve navedene, ja sam ih proizvoljno dodala, nisu bili u receptu

– šolja podrazumjeva onu od 1 dcl

– koristila sam smrznuti paradajz a možete i paradajz sos ili čak i kečap

– ova količina je dovoljna za dvoje i to da ostane još malo za kasnije 🙂

– najviše posla ima oko gljiva ali ni to nije strašno, sve bude gotovo za manje od pola sata

– i sve je izgledalo ovako:

luk i gljive, "najteži" dio

luk i gljive, „najteži“ dio

luk, gljive, paradajz

luk, gljive, paradajz

riža

riža

ovako izgleda nakon kuhanja a riža će upiti i ostatak vode, što nisam stigla da uslikam jer je "neko" bio gladan :)

ovako izgleda nakon kuhanja a riža će upiti i ostatak vode, što nisam stigla da uslikam jer je „neko“ bio gladan 🙂

Ono što mi se svidjelo i zbog čega bih preporučila ovo jelo jeste brzina i jednostavnost spremanja a obrok je  jako ukusan i lagan.

Prijatno!

2 мишљења на „Rižoto sa gljivama

Оставите одговор

