Liebster…

Zadala mi Jelena težak zadatak. Činio se lakim na prvi pogled, par pitanja na koja ću začas odgovoriti. I lijepo ja sebi napravim kafu, spremna za nove radne pobjede, željna pisanja, čini se da riječi dolaze same od sebe… i onda, tajac. Nešto ne ide. I, na kraju, dodjoh do toga da sam prvi put za sve godine blogovanja (što ovdje, što na drugom blogu) pisala jedan post u nekoliko navrata, svaki put pomalo.

1. Zašto pišeš blog?

Odmalena sam uvijek nešto pisala i uvijek govorila da ću biti novinar. Sad vidim da je novinarstvo nešto sasvim drugačije ali želja za pisanjem je ostala. Kad sam ušla u svijet blogova, shvatila sam da je to način na koji mogu izraziti svoje misli (kakve god da su) bez razmišljanja kako će biti prihvaćene od drugih jer, kome se ne sviđaju, nije dužan ni da čita. S druge strane, vremenom sam stekla blog-prijatelje i mnogo mi je drago zbog toga.

2. Koja osoba je najviše uticala na formiranje tvoje ličnosti?

Moja mama.

3. Odakle si?

Iz Banjaluke.

4. Kada si zadnji put vozila bicikl?

Eh, davno je to bilo, više od godinu i po. Prvo nisam mogla zbog trudnoće a kasnije, valjda od tolikog stajanja, gume na biciklu su pukle i sad traže nove. Ali, dolazi proljeće pa ću da obnovim gradivo vrlo brzo. Inače, volim da vozim bicikl.

5. Koje je tvoje omiljeno slatko jelo?

Mmmm, čokolada i sve od čokolade. Ali, kad bi neko baš htio da me obraduje i iznenadi, spremio bi mi šnenokle.

6. Kada si se zadnji put napila?

Hm. Ne sjećam se kad sam uopšte zadnji put pila. Inače, nisam sklona napijanju, valjda zato što se poslije par gutljaja uspavam pa i ne stignem do dijela gdje mogu reći da sam se napila.

7. Šta je najlepše što ti se desilo prošlog dana?

Šetnja sa dva najdraža bića na Šehitluke, banjalučko izletište i spomenik. Šetnja je trajala 3 sata, uzbrdo i nizbrdo, sa naizmjeničnim guranjem kolica i nosanjem sedmomjesečne, nimalo lagane, bebe ali je vrijedilo svakog mišića koji je jutros zabolio.

8. Omiljeni sport?

Odbojka, koju nisam igrala 100 godina. (Dok ovo pišem, dolazim do zaključka da je vrijeme da se pokrenem)

9. More ili planina?

More. Mislim, čak, da bih mogla živjeti u nekom primorskom mjestu i mimo sezone.

10. Najviše verujem u…

Pravdu. Znam da je mnogima strana ali, nekako sam naučila da sve na kraju dodje na svoje mjesto i ništa ne ostaje neplaćeno. Zato se i ne brinem mnogo oko nekih stvari jer, vjerujem, sve se vraća na neki način, i dobro i loše.

11. Ni po koju cenu ne bih…

Ostavila svoje dijete. Besmisleno je kad ovo kažem, valjda nijedna majka ne bi ali, dok nisam imala svoje, drugačije sam razmišljala. Opravdavala sam žene koje ostave djecu, mislila sam da sigurno imaju dobar razlog za to, bilo mi ih je žao ali sada vidim da ga nema, ni neimaština, ni mladost, ni neprihvatanje od strane okoline, baš ništa. Naprotiv, sa djetetom dobiješ i snagu da ideš protiv svega i osvajaš neosvojivo.

 

To bi bilo to :). Hvala Jelena. Ne znam da li je neko od vas, koje ću nominovati, već imao ovu temu ali ja ću to, svakako učiniti. Pa, da krenem: Suza, Tangolina, Gamche, Ema, Maja, Iskrica, TatjanaMB i ko god od vas želi. Ovih dana nemam vremena da sve redovno čitam a ima blogova za koje moram izdvojiti vrijeme da krenem ispočetka jer vidim da vrijede (čitaj: po mom su ukusu). Pitanja na koja, naravno ako želite i imate vremena, trebate odgovoriti su:

1. Koliko dugo pišeš blog (uopšte, a ne samo ovaj aktuelni, ako ih je bilo i ranije)?

2. Ako imaš djecu, misliš li da je u redu da ono ne persira i ne zove teta (ime) tvoje baš, baš dobre prijateljice, koje viđaš skoro . svakodnevno?

3. Da li više voliš kafu piti sama ili u društvu?

4. Ustručavaš li se iskreno reći šta misliš, čak i kad bi to dovelo do sukoba?

5. Možeš li reći da imaš prave prijatelje, one za koje bi stavila ruku u vatru i koji bi to isto učinili za tebe? (a da to nije neko iz porodice)

6. Da li ti je važnije da ti kuća u svakom trenutku bude sređena ili da se odmoriš, prošetaš, družiš (dok je po kući sve razbacano)?

7. Da imaš mnogo novca koji moraš potrošiti isključivo na sebe i svoje želje, na što bi to bilo?

8. Da imaš priliku, da li bi napustila svoju zemlju i otišla u inostranstvo (ako već nisi)?

9. Nedostaju li ti ona „dobra stara vremena“ ili se raduješ novim stvarima i dešavanjima?

10. Da li si zadovoljna svojim životom?

11. Da li bi pristala da neko drastično promjeni tvoj izgled (kratka kosa ako si uvijek imala dugu, boja kose koju nikad nisi imala, garderoba koju nikad nisi nosila…)?

 

Pravilo je da uputite svoja pitanja drugim blogerima, njih 11 ali, kao što reče Jelena, ja sam tek početnik pa nisam izabrala 11. Čitam vas 😉

 

5 мишљења на „Liebster…

  1. Повратни пинг: IZAZOVI / CHALLENGES | Tatjana MB blog

  2. Повратни пинг: BLOGERSKI IZAZOV (1) / BLOGGER’S CHALLANGE (1) | Tatjana MB blog

Оставите одговор

