Plutanje misli

Teško se budim. Jedna sam od onih kojima je potreban odmor poslije spavanja i tad mi je san najslađi. Na alarmu mi piše: „Umij se hladnom vodom“. Jutros sam upravo to i uradila. Oči se sklapaju, voda ne pomaže ali ustati se mora. Napravim sebi kafu, raširim veš i razmišljam o moru. Da, da, o moru, onom velikom, plavom o kome se, obično, ljeti razmišlja.

Miris tek opranog veša pomješan sa mirisom kafe vrati mi sjećanja i nešto mi toplo oko srca. Razbudih se u trenu. Još kao dijete, dok je ljetovanje na Jadranu bilo dostupno svima, uživala sam u njegovim čarima i mirisu borova svake godine. Imala sam ujaka u jednom primorskom gradu i skoro cijelo ljeto smo provodili kod njega. Rat je učinio što je učinio i sve se promjenilo. Moru sam se radovala tek na ekskurziji a o odlasku na ljetovanje o trošku roditelja, nisam mogla ni da sanjam. Tek sa prvim zaposlenjem, prioritet mi je bio odlazak na more. I opet, iz finansijskih ali i nekih praktičnih razloga, izabrala sam septembar. Sestra i ja, nevjerovatan osjećaj kad vam se odjednom pred očima pojavi to plavo prostranstvo, srce se popne u grlo… čini mi se da je taj momenat najljepši dio odlaska na more.

Od tada pa do prošle godine, sve sam mogla da propustim ali taj osjećaj – ne. Cijele godine odvajam od plate samo za taj jedinstveni doživljaj i nikada mi nije žao. Ove godine, spriječilo me nešto mnogo važnije ali već iduće, svi zajedno ćemo uživati u mirisu borova, zvuku talasa i pogledu koji odmara dušu i oči.

Odlutah na momenat a vrati me glas moje dušice. I lijepo mi je počelo jutro.

Dobro jutro.

2 мишљења на „Plutanje misli

  1. Dobro jutro draga,
    bez obzira kako teško si ustala, mislim da ti je baš divno započeo dan. Potpuno se pronalazim u tvojim razmišljanjima o moru, pogotovo onaj momenat kada ga ugledaš iz daljine kako se plavi, pa gledamo kroz prozor, sve kriveći glavu levo, desno, kako već vijuga put…A kada izađemo iz autobusa (ja sam uvek išla tako) a po licu, nosu i očima te pljusne miris soli i borovine…divno, divno…
    poz!

Оставите одговор

