Bezvoljna

Kako je lako izgubiti volju da budeš ona žena koja sve može. Trenutno mogu da budem samo majka i ta me volja, hvala Bogu, ne napušta. A sve ostalo… ne mogu, nemam snage, nemam želje da se pokrenem. Ponekad napravim korak ali ubrzo opet zastanem. Ni ručak nisam pravila, evo, već peti dan. Kuća u blagom haosu, tek toliko da se ne primjeti haos u meni.

Tješim se da je to vremena, uz kišu se uvijek ljepše spava. Tješim se da je do bebe, traži pažnju pa ja ne mogu ništa drugo da radim. Tješim se da će proći a nikako da prođe. Treba mi nešto da se probudim iz ovog uspavanog stanja, nešto da me motiviše da napravim ručak, operem suđe odmah poslije jela, da obrišem prašinu, uključim mašinu za veš, peglam… i sve to uz pjesmu. Umjesto toga, ja napravim kafu, sjednem za računar i čitam dok Ona spava. Kad se Ona probudi, ležim pored nje ili je držim u naručju, pod izgovorom njene nervoze zbog zubića i tako mi prođe dan.

Možda će sad, kad sam ovo napisala, nešto da se promjeni. Vidjećemo za dva dana.

 

 

2 мишљења на „Bezvoljna

Оставите одговор

