Iskrenost

Uvijek sam zamjerala svom mužu što uvijek i samo meni može reći šta misli, bilo da se ljuti na mene ili nekog drugog. Ja sam ta sa kojom se svađa i kad je nervozan i kad ima razlog za svađu. I to me je uvijek ljutilo. A njegov odgovor je: „Ti si moja“.

I kad malo preispitam svoje ponašanje, shvatim da je on možda u pravu. I ja se ustručavam reći nekome šta zaista mislim ali njemu nikada. I to opravdavam time da smo toliko bliski da on zaista zaslužuje moju iskrenost.

I jedna njegova rečenica mi je pomogla da prevaziđem tu ljutnju što drugima ne može reći ono što kaže meni: „Ti si jedina osoba sa kojom se neopterećeno mogu posvađati.“ Na moje smijanje zbog tog izraza neopterećeno, rekao je: „Pa to znači da sam siguran da će i poslije svake svađe među nama sve i dalje biti u redu“.

P.S. Danas pravim ručak. I to je neki početak

2 мишљења на „Iskrenost

Оставите одговор

