Danas sam samo mama

Danas je utorak. Tek sad sam to shvatila. U mojoj glavi je ponedeljak.

Jutro je počelo žurbom, skakanjem iz kreveta, kašnjenjem na posao dragog mi bića i mojim ostajanjem u hladnoj kući sa šoljom kafe i uz računar. Ona je spavala. Taman toliko da pročitam šta sam naumila. I to je bilo to što se tiče mog slobodnog vremena. Danas mi nije ni trebalo. Držala sam je za ruku dok je spavala. Ležala sam pored nje i umirivala svaki njen drhtaj i trzaj u snu, uživala u nježnosti, u izrazu lica koji ima dok spava, prisjećala se našeg početka…

Osjećala sam da sam joj potrebna, da joj treba utjeha, nježnost, blizina, topao dodir i siguran zagrljaj. Zato sam sve ostavila. I danas sam bila samo mama. Ona mama za koju govore da će razmaziti svoju bebu, za koju tvrde da sve radi pogrešno, mama koja skače na svaki plač, mama koja dopušta spavanje na siki, mama koja leži ali ne spava pored svog čeda, mama koja sve ostavlja da bi bila mama.

I neka sam, ponoviću kad god osjetim da trebam. Kad god Ona svojom nervozom ili osmjehom to zatraži. Jer, ja sam se rodila tek kad je Ona došla na svijet.

 

 

8 мишљења на „Danas sam samo mama

  1. Kada sam rodila svoju prvu bebu, jedna starija drugarica mi je rekla „Samo drži, mazi i ljubi svoju bebu. Nemoj slušati nikoga ko ti govori da ćeš je razmaziti. Ja sam slušala svekrvu i svoju bebu samo gledala u krevetiću. Duša me boli zbog toga ceo život.“ Ja danas to isto govorim svim mladim majkama. Naravno da sam poslušala moju Svetlanu i nisam trena provodila bez moje bebe. Tako nemoj ni ti. Majčina ljubav je blago, a ti si vlasnica najvećeg kraljevstva na svetu!

Оставите одговор

