Obećanja, obećanja…

Inspirisana ne-znam-ni-ja-čime riješih da se malo pozabavim svojim potrebama i da ih uredno zadovoljavam. A da bih to mogla, treba mi i mali podsjetnik kao motivacija pa ja, evo danas, sebi obećavam (puna sam obećanja) da ću:

– piti više vode (kažu, zdravo je)

-fenirati kosu nakon svakog pranja (inače je kao slama)

-redovno vježbati (bolje se osjećam)

-ustajati ranije (duži dan)

-odspavati pola sata (kad beba spava)

-češće se ljubiti sa mužem (mmm…)

-prihvatiti poneki savjet i od onih koji ih dijele i kad ih ne tražimo (neki zaista vrijede)

-češće se viđati sa prijateljicama (o b a v e z n o)

-boriti se za svoj status na poslu (jer niko neće ako neću ja)

-kuhati raznovrsnije (uh!)

-manje jesti slatko 😦

-svaki dan dodati po nešto na ovaj spisak (ako uopšte stignem sve da ispunim)

5 мишљења на „Obećanja, obećanja…

Оставите одговор

