Mama u štiklama

Obećala sam sebi da ću u svakom danu naći nešto lijepo.I održavam obećanje. Godinu dana nisam nosila štikle. Kad sam ih sinoć obula, pomislila sam – pašću, nemam ravnotežu, možda je bolje da se uvučem u farmerke i patike ili ravne čizme, da se vratim sebi. Ali, ne odustajem. I na kraju večeri, samo sam se smrzla, pala nisam, naprotiv.

Da, da. Bila sam u gradu. Sa curama. Neki bi rekli, niste više cure. Neki se ne bi složili. Vrijedni muževi (manje-više) ostali su sa djecom. Na svog sam ponosna. Iako je zvao 5 puta da pita kako da je presvuče. A kad sam htjela da mu pokažem, onda – neka, kad budem trebao, znaću. I snašao se. Nije gunđao.

A ja nisam paničila. Ni sama ne vjerujem da sam bila toliko opuštena, bez straha da li će plakati, hoće li zaspati, bez želje da žurim kući. Smijale smo se, kikotale kao klinke, kao nekad kad su nam glavne brige bile gdje izaći. Ni sinoć nismo bile načisto sa tim pitanjem ali dobro se završilo. Nismo pričale o djeci. Doduše, poneka rečenica bi se uplela ali to je zanemarljivo. Nedostaje mi to naše druženje nasamo, one teme kojima smo bile okupirane ne tako davno, pjevanje u autu, vozikanje po gradu, smijeh do suza, izvale koje danima prepričavamo, naše šale koje samo mi razumijemo.

slika preuzeta sa portala soundset.hr

slika preuzeta sa portala soundset.hr

Štikle su se vratile u ormar. Neću ih više nositi. Do ljeta. Na redu su čizme.

P.S.  I ne mislim da sam sebična zato što mi je bilo lijepo dok je moja cura spavala. Ima nekih koji se usuđuju da za jednu majku kažu da je sebična ali to je već druga tema koju, sigurno, neću zaobići.

Оставите одговор

