Male radosti za ljepši dan

Odlučila sam da u svakom danu pronađem nešto što će ga učiniti ljepšim. Vikend je bio predivan. Dva dana bez obaveza, proveden sa dvoje najdražih bića, porodicom i prijateljima.Lakše se dočekao ponedeljak. Bar onom biću koje radi. A i meni (i ja radim nešto).

I tako odlučih da će svaki dan imati ono nešto zbog čega mu se vrijedi radovati. Na stranu Ona i Njen osmjeh, tome se radujem skoro 4 mjeseca i ta radost je neuporediva. Ali, mame će me razumjeti, potrebno mi je i nešto samo moje, nešto što me neće obilježiti samo kao MAMU već i kao ŽENU, OSOBU, SAMOSTALNU LIČNOST. Treba mi potvrda da sa majčinstvom ne prestajemo da budemo ono što smo bile jer, vjerujem, samo takve ćemo biti dobre svojoj djeci.

slika preuzeta sa portala lepotaizdravlje.rs

slika preuzeta sa portala lepotaizdravlje.rs

Danas će to biti odlazak kod prijateljice (koja takođe ima bebu) na kafu. Ali, sama. Nju ostavljam kod tate, neka se igraju, biće im lijepo. Osim toga, napravila sam mali razmještaj u dnevnom boravku, jedan kauč sam razvukla i, samo meni vidljivim, slovima obilježila: „Ovdje leži beba“. Posvećujem se tome da je ponovo naučim da leži, da joj je ljepše na ravnoj podlozi nego u rukama nas, koji ne znamo pravilno da je držimo 😉 i kojima Ona već postaje teška (najprije meni) .

Sutra ću odlučiti zbog čega ću se sutra posebno radovati.

Sad idem da popijem tu kafu.

Једно мишљење на „Male radosti za ljepši dan

  1. Повратни пинг: Mama u štiklama | kutakzamisli

Оставите одговор

