Jutarnja idila

Prohladno jutro, topla soba, vatra pucketa u kaminu, Ona spava mirnim snom, kafa sa mlijekom… Nedostaju samo pahulje na prozoru pa da bude idilično.

A zapravo… vatru sam jedva naložila, peć dimi na sve strane, Ona se vrti, negoduje, još uvijek je pomalo hladno u sobi. Jedino je jutro prohladno i kafa spremna. A ipak, ja sam sretna.

Juče sam dozvolila sebi da srijedu zamjenim nedeljom. Ljenčarenje, igranje sa djetetom, šetnja, gledanje TV-a, druženje sa dragim bićem… I bilo je lijepo, dan samo za nas.

Možda bih svake srijede trebala da se pretvaram da nije srijeda. Bar do onog trenutka kad ne budem imala izbora, kad povratkom na posao budem primorana da ostavim svoje dijete i budem odustna više od osam sati od kuće.

Ona otvara oči, vatra je konačno planula, postaje toplo a kafa ispijena do pola. Mojih pet minuta se upravo završilo. Nastaviće se kad Ona tako kaže.
Do tada, uživaćemo u prizorima jeseni…

slika preuzeta sa interneta20

 

2 мишљења на „Jutarnja idila

Оставите одговор

