Dobra ili loša majka?

Dok nisam postala majka, mnoge stvari u vezi roditeljstva nisam ni primjećivala. Nisam bila u tom „fazonu“. Nije da sad imam dug staž ali i ova tri mjeseca su bila dovoljna da se zapitam da li sam ja dobra majka.

Ako pustim svoje dijete da plače duže od 5 sekundi, da li me to čini lošom majkom? Možda bih bila bolja kad bih znala predvidjeti kad će zaplakati pa da unaprijed isključim šporet, završim ručak, operem ruke i stvorim se pored nje čim čujem KME!? Da li sam ja previše opuštena ili neki drugi previše opterećeni, ne znam. Ali, znam da će joj više štete nanijeti ako prije podoja ne operem ruke nego to što će malo duže plakati. Znam da će joj biti neudobnije ako počnem da je ljuljam čim se okrene u snu nego ako je pustim da se rasteže i okreće kako joj odgovara, pa makar je to i razbudilo. Pa i kad plače, kad je spustim u krevetac da sama zaspi, prestaće.

Mislim da ne moram stajati iznad nje i brojati joj udisaje da bih bila dobra majka. Takve me redovno izbacuju iz takta i postavljam sebi to glupo pitanje a znam da je suvišno.

Оставите одговор

