Čudnih li dana…

Ima dana kad imam toliko volje i elana da ne znam šta bih prije radila i sve pjevam kako je život lijep. Sama sebi se divim šta sam sve uradila, kako sam to dobro smislila, pa sjednem i gledam u plodove svog rada i ne mogu da se načudim zašto to raduje samo mene. Pod se blista pa blistam i ja. Bar u sebi. Zapravo, samo u sebi jer, kad prođem pored ogledala, shvatim da i nije sve tako sjajno i lijepo. Ali, Bože moj, kako kažu, ne može i jare i pare. Dok ja kuću sredim, malo čedo traži svoje pa mi sređivanje same sebe nije ni na pameti.

A opet, ima dana kad je kuća u haosu a meni se ne da ni iz kreveta ustati a kamoli baciti onaj papirić od čokolade tamo gdje mu je mjesto. I tako se nagomilava jedan, drugi, treći… a ja radim samo ono što moram. Jedem, hranim i presvlačim svoje čedo. Pa šta ako je malo razbacano!? „Doći će ti neko iznenada“ – kaže neko a ja klimnem glavom, prećutim ono što mislim. Ako njega nije sramota da dođe nenajavljen, nije ni mene da ne spremam kuću za njega (ili nju). I baš me briga, imam malu bebu koja tek počinje da ispušta prve glasove i njeno gugu, aaaaa, eeee i slično će brzo zamjeniti prave riječi a nereda po stolu će uvijek biti.

Zato, kakav god dan da dođe, prilagodim se. Sama sebi i svom djetetu. Za mišljenje nekih ne brinem. Neka ni oni ne brinu za moje.

2 мишљења на „Čudnih li dana…

  1. Kada sam dobila prvu bebu, živeli smo u samom centru grada. Tako da su svi koji bi hteli na kafu, u wc, do banke, pijace koja je na 10 metara – samo – hajd` gore kod Jelene. A stan – svakakav, nekada za ući a nekada za zaključati. U početku sam bila luda pa sve namernike puštala i sekirala se tako kao ti, a posle sam već prešla na plan B 🙂
    Samo gledaj u svoje čedo, sve bude i prođe osim tih najdragocenijih momenata. Danas se samo njih sećam.

Оставите одговор

